Not pleased with the audience response, Professor Wilson angrily shouts out “are you NUTS?!?”

Uploaded 22 Oct 2009 — 27 favorites
Spotlight This! Enter Shoot Out
Login Required

To add items to your favorites you must login.

Already have a JPG account?

Login

Need to create a JPG account?

Signup
Cancel
JPG+ Required

Collections are a JPG+ feature. You must be a JPG+ member to create new collections and to add photos to collections.

Sign up for JPG+ to start using collections now!

© Susan Littlefield
Views 171
Likes 0
Favorites 27
Comments 43
Would you like to also give a props comment to the photographer?
All dislikes require a comment. Please tell us why you do not like this photo.

More of Susan Littlefield's Photos

  • Poor Hector went door to door looking for a ghost costume, but nobody gave a sheet!
  • Not pleased with the audience response, Professor Wilson angrily shouts out “are you NUTS?!?”
  • Susan fondly remembers her first date with Jimmy---a trip to the Hollywood Bowl to see The Doors
  • On her first hunting trip Maurie knew she might not bag a deer, but she was going to be prepared!

Photo license: © All rights reserved

43 responses

  • dp *

    dp * gave props (22 Oct 2009):

    hahahaha too good. dp

  • Latrenia Bryant

    Latrenia Bryant gave props (22 Oct 2009):

    LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stop it!!!!!!!! That was my morning laugh :)

  • Steve Baker

    Steve Baker   gave props (22 Oct 2009):

    Niiiiiice! Thanks for laugh, as always.

  • Michael Ball

    Michael Ball gave props (22 Oct 2009):

    ROFL!!!! It only took 6 nuts to have me rolling! What a great start! :)

  • Judy Wanamaker

    Judy Wanamaker (Deleted) gave props (22 Oct 2009):

    ROFL!!! Prof. Wilson knows his audience. Too funny, Susan. My husband can relate to this, as he is a math prof.

  • Dawn Duffield

    Dawn Duffield (Deleted) gave props (22 Oct 2009):

    Perhaps it is time for Professor Wilson to come out of his shell!

  • Cicely Graham

    Cicely Graham gave props (22 Oct 2009):

    Hahaha!!!!!!!!! Great shot Susan! Not just any old nuts, but almonds -- gorgeous!:-) Dawn Duffield has it in a nutshell, by the way;-)

  • Robert Duncan

    Robert Duncan   gave props (22 Oct 2009):

    i felt like that in a few of my college classes. but i wasn't a high class almond, more of just a member of the peanut gallery...

  • Dhanny P

    Dhanny P (Deleted) gave props (22 Oct 2009):

    Unresponsive student body??? nah!!! LOL never happen

  • Warren ~Mangione~

    Warren ~Mangione~ gave props (22 Oct 2009):

    HAHAHAHA! Finally, I made it into one of your photos! That is me in the back row on the left! ROTF!!!

  • John Linton

    John Linton gave props (22 Oct 2009):

    An Almond Joy to behold.

  • Warren ~Mangione~

    Warren ~Mangione~ gave props (22 Oct 2009):

    Those are some laid back almonds!!! LOL This one is great!

  • Lynda Jeffers

    Lynda Jeffers (Deleted) gave props (22 Oct 2009):

    Excellent!!

  • Richard Knight

    Richard Knight (Deleted) gave props (22 Oct 2009):

    "Please. We're almonds. We don't associate with nuts. That's what Susan and Dawn do."

  • Oregon Curly

    Oregon Curly (Deleted) gave props (22 Oct 2009):

    LOL at least they were complete almonds, not a bunch of flakes. Was his next audience acorns?

  • Jack Sills

    Jack Sills (Deleted) gave props (22 Oct 2009):

    LMAO...Fantastic Photo...Still Laughing..lol...Thanks For Sharing A Great Photo & Making Me Laugh To The Floor..LOL

  • Maura Wolfson-Foster

    Maura Wolfson-Foster gave props (22 Oct 2009):

    You're all nuts ~ & this is nutty! ;)

  • eithne mythen

    eithne mythen gave props (22 Oct 2009):

    Ah Susan you are a real tonic, on a cold and rainy day, lol..

  • Betty Maxey

    Betty Maxey   gave props (22 Oct 2009):

    LOL, very creative comp....love it!!!

  • Ebla Maleh

    Ebla Maleh gave props (22 Oct 2009):

    you simply rock Susan! :-)

  • Litz Go

    Litz Go gave props (22 Oct 2009):

    So, Mr. Wilson is obviously a nutty professor? You are so awesome Susan!

  • Lanis Rossi

    Lanis Rossi gave props (22 Oct 2009):

    Excellent Susan!

  • Lesley S

    Lesley S (Deleted) gave props (22 Oct 2009):

    This is in the "instant guffaw" category!!! Love it!

  • david ong

    david ong gave props (22 Oct 2009):

    LMAO!!!!!! i sit in that chair before!

  • Kevin House

    Kevin House gave props (22 Oct 2009):

    nutty! lol.

  • Kevin Kabuki

    Kevin Kabuki gave props (22 Oct 2009):

    THC might help. I'm just saying...

  • Karen Foto Fiddler

    Karen Foto Fiddler (Deleted) gave props (22 Oct 2009):

    After class the professor had a light snack of almonds...

  • Jüri Vissak

    Jüri Vissak gave props (22 Oct 2009):

    Very creative! Well done.

  • Donald Brainard

    Donald Brainard (Deleted) gave props (22 Oct 2009):

    Hah... what can you expect...they're all "roasted" almonds?!

  • Maurie A

    Maurie A gave props (22 Oct 2009):

    Bahahaha...........

  • Joerg Schlagheck

    Joerg Schlagheck   gave props (22 Oct 2009):

    Couldn't find any nuttier nuts? Just kidding, yu've just got me in the mood for that.

  • diana

    diana (Deleted) gave props (22 Oct 2009):

    omg... choke... sputter... sputter... this nut post following richard's steak post was about the end of me!!!! i think i need to clean, err clear my mind!

  • stuart s

    stuart s   gave props (22 Oct 2009):

    Looks like my office. My phone is a walnut and my computer a Brazil nut.

  • Leslie Hunziker

    Leslie Hunziker   gave props (22 Oct 2009):

    And, they obviously are! Love it.

  • Sonia Adam Murray

    Sonia Adam Murray gave props (22 Oct 2009):

    Fabulous, and guess what I join the nuts!!!!!!!

  • Ann Reece

    Ann Reece   gave props (23 Oct 2009):

    Oh my gosh, this is hilarious!!!

  • Donald Garrett

    Donald Garrett   gave props (23 Oct 2009):

    I love it! I can remember from my college days feeling like that! Once I taught in a college, it was even worse!

  • Minno Ramírez Terrón

    Minno Ramírez Terrón gave props (23 Oct 2009):

    brilliant!!! :-)

  • elfriede fulda

    elfriede fulda gave props (23 Oct 2009):

    Excellent,,,as always,,and funny as well.....:-)))))))))))))))))

  • Donna Whitecotton

    Donna Whitecotton gave props (23 Oct 2009):

    Now thats just nutty....I love it....

  • petey whitelaw

    petey whitelaw gave props (24 Oct 2009):

    Tooooo goooood

  • Regenia Brabham

    Regenia Brabham (Deleted) gave props (25 Oct 2009):

    I wonder if any have the last name of Joy. I know that was stupid. This is so great Susan!

  • ina:botao

    ina:botao (Deleted) said (28 Oct 2009):

    Hahahaha! Susan, you are genius!

To add your comment, Log in or sign up!

Please Login or Sign Up

You must be logged in to enter photos into JPG Shoot Out contests.
Login or Sign Up