Medicare Part Bee

Uploaded 23 May 2011 — 40 favorites
Spotlight This! Enter Shoot Out
Login Required

To add items to your favorites you must login.

Already have a JPG account?

Login

Need to create a JPG account?

Signup
Cancel
JPG+ Required

Collections are a JPG+ feature. You must be a JPG+ member to create new collections and to add photos to collections.

Sign up for JPG+ to start using collections now!

© Susan Littlefield
Views 136
Likes 0
Favorites 41
Comments 49
Would you like to also give a props comment to the photographer?
All dislikes require a comment. Please tell us why you do not like this photo.

More of Susan Littlefield's Photos

  • Alicia can’t believe that this type of service is wildly popular, and used by so many people!!
  • Medicare Part Bee
  • Three out of four people surveyed agreed it’s too cold for shirtsleeves
  • Rapture

Photo license: © All rights reserved

In the I Gotta Bee Me!! photo essay.

49 responses

  • elfriede fulda

    elfriede fulda gave props (23 May 2011):

    Susan, this one is my all time fave as of today,,absolutely fantastic, and funny may I add !

  • Lesley S

    Lesley S gave props (23 May 2011):

    ROFLOL!!! I don't know how many times I've said "this is your BEST" ... but this IS your BEST!!! Fabulous!

  • Lynn Hathaway

    Lynn Hathaway gave props (23 May 2011):

    LMBO!!!!!!! I keep saying it, but I don't know how you do it EVERY time! LOL Hysterical!

  • Nancy Richard

    Nancy Richard gave props (23 May 2011):

    I can relate to this! LOL (You must lie awake nights dreaming up these things.)

  • Michaela K.

    Michaela K. gave props (23 May 2011):

    I agree with Lesley :-)

  • Donald Garrett

    Donald Garrett   gave props (23 May 2011):

    Side-splitting!! I agree...this may well be your biggest triumph.

  • Regenia Brabham

    Regenia Brabham gave props (23 May 2011):

    LOL!!!!!!!!!!!!!!! I love this! The medicare has driven me crazy with my dad! I don't know what to do. Great shot too! I love it!

  • eithne mythen

    eithne mythen gave props (23 May 2011):

    Haha, 10/10 for this one, super shot and so funny..

  • Fred Moskey

    Fred Moskey   gave props (23 May 2011):

    A truly great one! Medicare should be called paper care. They keep my shredder full with all the paper they send me.

  • Maura Wolfson-Foster

    Maura Wolfson-Foster gave props (23 May 2011):

    Incredibly clever....but, I would expect nothing less from the Queen Bee ~ !@!

  • Judy and Wayne Wanamaker

    Judy and Wayne Wanamaker gave props (23 May 2011):

    A glimpse of the near future! Love it, Susan! ROFLLLLL! Susan, you are AMAZING!

  • Ann Reece

    Ann Reece   gave props (23 May 2011):

    Thanks for the big smile & laugh ... This is fabulous ... Love the high heels!!!!!

  • Lanis Rossi

    Lanis Rossi gave props (23 May 2011):

    LOL!!!!!!!!!!!!!!!

  • Debrah Leonard

    Debrah Leonard (Deleted) gave props (23 May 2011):

    Oh my (again)! The walker, the blue shoe laces with red pumps, the stubby pencil ~ so many details which cause us to feel the pain.

  • Richard Knight

    Richard Knight gave props (23 May 2011):

    So totally demented!!! For a moment, I thought that the bee might only be a "part bee." You know, kind of like that poor dude who was part fly ("Help me, help me") LOL.

  • Lynda Jeffers

    Lynda Jeffers gave props (23 May 2011):

    Brilliant Susan!!

  • diana a

    diana a   gave props (23 May 2011):

    omg! nearly snorted my diet coke!!! hahaha!!! i see it from the healthcare provider's angle, which is no better than the patient's!!

  • Leslie Hunziker

    Leslie Hunziker   gave props (23 May 2011):

    very close to the truth! too funny.

  • je suis moi

    je suis moi   gave props (23 May 2011):

    This has to beeeee one of your VERY BEST EVER !!!

  • Andrea Petersen

    Andrea Petersen gave props (23 May 2011):

    Oh my gosh ...this is really funny...The bees look like they are in a quandary over the big stack of papers and legal work ahead....

  • Patty Gross

    Patty Gross (Deleted) gave props (23 May 2011):

    Love it!!! I feel so sorry for the poor thing....been through this myself!! ARGH!!! One of your very best, and certainly a very comical one which we can all relate to!!!

  • Zapata Juan P

    Zapata Juan P   gave props (23 May 2011):

    LOL these characters are the best. Great work

  • Suzanne McGeady

    Suzanne McGeady said (23 May 2011):

    They always seem to want everything in triplicate! By the time you finish filling in the forms you definitely need it for RSI! Those high heels look very dangerous! Susan this is outstanding!!

  • Dunja Kolar

    Dunja Kolar gave props (23 May 2011):

    great work

  • Steven Schutz

    Steven Schutz gave props (24 May 2011):

    love the high heels.....

  • John Buffett

    John Buffett said (24 May 2011):

    Looks like it's time to fill out the form for some new meds. The old ones have quit workin' for ya.
    ;-)

    Hope the form isn't too long.

    Hilarious. (and I am a Canadian with health care.)

    Keep cracking us up.

  • James Pommerening

    James Pommerening gave props (24 May 2011):

    It's the Part Bee that will kill you. Great one Susan!

  • Yasmina Baggili

    Yasmina Baggili (Deleted) gave props (24 May 2011):

    fantastic capture! Excellent

  • Oregon Curly

    Oregon Curly gave props (24 May 2011):

    LMAO on this one .... and wondering why you thought of medicare right after meeting us. ;-)

  • Donna Mullins

    Donna Mullins   gave props (24 May 2011):

    hilarious,all this photo needs is some RED TAPE!

  • Nicoletta Pasquini

    Nicoletta Pasquini said (25 May 2011):

    Cool!ahahah ahhahah hahahah hahahaah!

  • misha otaared

    misha otaared gave props (25 May 2011):

    ROFL!! there's always paperwork.... :))

  • JanElle

    JanElle   gave props (25 May 2011):

    Looks like he's got himself a ton o' beeswax to muddle his way through here! Absolutely fabulous !!

  • Sarah Springer

    Sarah Springer (Deleted) gave props (25 May 2011):

    I used to do med billing and these guys look familiar......funny stuff

  • peggy gardner

    peggy gardner gave props (26 May 2011):

    there will never BEE anyone like you honey !

  • Mark Williams

    Mark Williams gave props (26 May 2011):

    ~this is too funny~ it should be a bill board ! too much truth here!I Love it-

  • Geoff Plant

    Geoff Plant   said (27 May 2011):

    Is this the little FELLA that came to visit me in FLEETWOOD, hence the zimmer frame LOL

  • Robert R. Gaines

    Robert R. Gaines gave props (28 May 2011):

    To bee or not to bee is never the question because you make LOL every time.

  • Christopher J Chalk

    Christopher J Chalk gave props (28 May 2011):

    Like Nancy, I can relate to this right now! Susan, your talent has to be documentated in a book featuring these inspiring creations...xo

  • Nadeem Shafi

    Nadeem Shafi   gave props (29 May 2011):

    SOOOO FUNNY! :D

  • Ronnie Ginnever

    Ronnie Ginnever   gave props (29 May 2011):

    Ha! Love it and the high heels!

  • Debbie Smartt

    Debbie Smartt gave props (30 May 2011):

    Hahaha!

  • Deborah Downes

    Deborah Downes   gave props (31 May 2011):

    Absolutely brilliant, my friend. I applaud you.

  • Shirley Valencia

    Shirley Valencia said (31 May 2011):

    When I think I have found the BEST you post yet another best.. The big Bee is a little intimidating . If I was the little bee I would sign anything he put in front of me....lol

  • Maria Mutch

    Maria Mutch (Deleted) gave props (2 Jun 2011):

    a wonder. brilliantly done, Susan.

  • Carol Arntsen Masiak

    Carol Arntsen Masiak gave props (8 Jun 2011):

    you just kill me - hysterical!

  • Winky Vivas

    Winky Vivas (Deleted) said (9 Jun 2011):

    Absolutely first class work here! I love it!!!

  • Robert R. Gaines

    Robert R. Gaines gave props (28 Jun 2011):

    Loving your new crop of bees, as always. You always make me laugh.

  • Kathleen DesHotel

    Kathleen DesHotel   gave props (1 Jul 2011):

    Jesus, Mary & Joseph... woman, you have a hysterically wicked sense of humor!!! Love it!

To add your comment, Log in or sign up!

Please Login or Sign Up

You must be logged in to enter photos into JPG Shoot Out contests.
Login or Sign Up